SparaSparad En rolig reklaminspelning söker statister!!

En rolig reklaminspelning söker statister!!

Lön: 999 kr

Hej!

Vi ska spela in en reklamfilm för livsmedel den 29 maj i Stockholm och söker ett gäng statister som vill vara med!

Alla är välkomna att söka!

Lön 999kr
1 dags inspelnings, 29 maj.


Ansökningstiden har gått ut

Ansökningstiden för det här jobbet har gått ut. Du kan fortfarande läsa om det, men det går inte längre att söka.